piątek, 14 grudnia 2012

Świeczników kilka

Kiedy za oknem ciemno i zimno, to w domu zaczyna  pojawiać  się światełek  ogrom cały. Ja uwielbiam je wszystkie!!!! Te małe i te duże, te najprostsze jak i te  najbardziej niezwykłe.  Rozstawiam więc je i rozwieszam w każdym kącie naszego domu, a gdy ciemność zaczyna  otulać nas swoimi ramionami  - zapalam je wszystkie. Wtedy to swoim cieniem oddają często kształt mistycznym postaciom, które czasami wyglądają jakby przysiadły na straży swoich tajemnic i...czyż mój dom nie jest zaczarowany?




P.S. Ostatnie dni mojego candy zostały - zapraszam więc serdecznie:)

)

14 komentarzy:

  1. ...schöne Lichterbilder!!!
    Wünsche Dir einen schönen 3. Advent!!!
    Lieben Gruß
    Anja

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam świeczki i wszelkie lampki. Robi się nastrojowo, co pozwala przetrwać ponure, depresyjnie jesienne dni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te Twoje światełka!!!
    Ja też uwielbiam zimowe wieczory rozjaśnione promyczkami świec:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię - na gwiazdę polowałam już w tamtym roku, ale dopiero w tym udało mi się ją kupić:)

      Usuń
  4. ja też uwielbiam świeczuchy, ale rozpalam coraz rzadziej. Kilka miesięcy temu mojej rudej Ryfce rasy maine coon zaczął się palić ogon, dobrze, że w porę zobaczyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza kotka na szczęście od światełek trzyma się z daleka - najchętniej o tej porze roku wygrzewając się przy kominku. Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
    2. Kot z płonącym ogonem... o.O To musiało być przeżycie!
      U nas w niebezpieczeństwie jest jedynie roczny Marcin - jakby dorwał taką świeczkę i wylał na siebie wosk... brr! Wolę nawet nie myśleć!
      Świeczki są super, tworzą niesamowity klimat, ale korzystamy z nich z umiarem :) Tak na wszelki wypadek :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      _____________________
      www.wnetrzazewnetrza.pl

      Usuń
  5. Zima to najlepszy czas na świece w każdej postaci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne światełka i lampiony, potrafią zaczarować każdy wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  7. toptrendymeble-pl7 stycznia 2013 10:09

    w szkle idealne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam świeczniki, dają niepowtarzalny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda - bardzo lubię tą witrynę, bo zawsze można w niej coś wyeksponować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świeczniki bardzo fajnie wyglądają. Zapraszam do siebie na https://urzadskarbowy.com.pl/

    OdpowiedzUsuń