niedziela, 7 kwietnia 2013

Wiosennie powracam


Wiosennie powracam do Was po zimowej przerwie. Nagromadziło się u mnie obowiązków całe mnóstwo - zarówno tych zawodowych, jak i tych prywatnych i aby nie zagubić się w pędzie ich realizacji, blogowo choć odpocząć musiałam. Mam nadzieję, że wybaczycie mi tą nieobecność. 
Przy okazji dziękuję za wszystkie komentarze i zapytania czemu milczę - to znak, że moje blogowe poczynania mają sens:)  Obiecuję w najbliższym czasie nie znikać na tak długo.




Julian Tuwim



Naplotkowała sosna, że już zbliża się wiosna
Kret skrzywił się ponuro: przyjedzie pewno furą...
Jeż się najeżył srodze - raczej na hulajnodze.
Wąż syknął – ja nie wierzę, przyjedzie na rowerze.
Kos gwizdnął: wiem coś o tym -przyleci samolotem.

                                                    
Choć nie syczę jak wąż - to wiosny takiej na rowerze nadjeżdżającej wypatruję:)

12 komentarzy:

  1. Oj i mnie się taka marzy! ech...
    Fakt długo Cię nie było, ale dobrze że już jesteś. Na candy zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już myślałam, że porzuciłaś blogowanie. Witaj po przerwie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agnieszko. Kochana jak możesz wyślij mi na maila swój numer telefonu:)

      Usuń
  3. No i właśnie o takiej wiośnie marzę.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że zdecydowałaś się wrócić! Wiosennie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale miło CIę znowu widzieć.
    Wpadałam tu i ciągle wisiał ten sam post.
    Widzę, że wiosna pobudziła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj - pobudziła, pobudziła. was również miło znów widzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Wiosna :) , na szczęście już przyszła można się cieszyć ciepłem i pięknych złocistym słoneczkiem :) . Gorąco pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  8. No comment will be 'barred' as long as you tell us how the site 'measures' up.

    You will get to know the sounds of the guitar as
    you play along with CD. Patience is needed because you will not
    get instant results.

    Take a look at my web blog: how to play guitar for beginners

    OdpowiedzUsuń