poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Szklarnia


Od dłuższego czasu marzę o szklarni w ogrodzie - takiej w której nie tylko rosnąć będą moje ukochane pomidory, ale też takiej, w której w letni, deszczowy dzień będzie można  przysiąść z ulubioną książką. W oczekiwaniu na wiosnę i cieplejsze dni, w których będzie można się w ogrodzie ( jak to kura:) )  pogrzebać- szukam szklarnianych inspiracji - dwie podobają się mi szczególnie.




Do mnie chyba bardziej przemawia ta pierwsza, a Wy  którą wybieracie?
Cudownego tygodnia Wam życzę:)





17 komentarzy:

  1. Ta pierwsza i mi przypadła do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też podoba się pierwsza. Jest śliczna tylko róż mi tam brakuje, lubię takie angielskie ogrody...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio widziałam przepiękną różową donicę - idealnie pasowałaby do tej szklarenki.

      Usuń
  3. Witaj po przerwie;)
    Ja tez wybrałabym pierwszą - ma w sobie więcej życia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza!!! Ma piękny daszek. Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś doczekam się takiej u siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam wielką nadzieję, że takiej kiedyś się doczekam. Teraz pracuję intensywnie nad innym projektem, ale o nim za jakiś czas:)

      Usuń
  6. Tez marze o szklarni!
    Moze sie kiedys doczekam.
    Pozdrawiam.
    Donata

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda z tych szklarni ma to coś co mi się podoba lecz preferuję tą drugą jest taka inna i pewnie mało spotykana zależy kto co lubi ja lubię się odróżniać od innych ludzi dlatego wybrałabym tą drugą . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też marzę o szklarni. Jeżeli musiałabym wybierać to bardziej podoba mi się ta pierwsza :)

    Wnętrza w skandynawskim stylu - zapraszam :) http://skandichic.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli ma służyć jako posiedzialnia do kawki,wolałabym wygląd oranżerii.Marzę o niej,więc taka jest moja pierwsza myśl!

    OdpowiedzUsuń